¿ DE QUIN ESTALVI PARLEU ?


*

dijous 10.6.10

*
ESTALVIEU ENERGIA, ens recomana la Generalitat.
Continuem a Ca l'Ample i no tothom se n’adona.
Generalitat, Ajuntaments, ONG’s, estalvieu energia i NO MALGASTEU ELS DINERS DELS POBRES en banderoles que no porten cap a res perquè ningú en fa cas i que, per tota Catalunya, significarien el pa de molts dies i per a molta gent. Aquest escrit no és demagògic. Les banderoles, sí. I si les pagués un espònsor, hi renuncieu i els diners els dediqueu igualment als necessitats. Sigueu enèrgics.
*
*
Foto OX.

6 comentaris:

Júlia ha dit...

La qüestió de la publicitat institucional i les despeses que genera és escandalosa, m'agradaria saber quans parents de polítics menen agències de publicitat...

l'agutzil de Rocaura ha dit...

Senyora Olga,
Quan vinc a ciutat m’adono que els diferents governs (que n’hi ha molts) gasten grans quantitats de diners en “fer veure que fan”, amb un conjunt d’aparences inútils, diuen que elaborades amb un cert disseny. Són futileses que costen molts diners.

Teresa Costa-Gramunt ha dit...

De cara a l'aparador... Però ara l'aparador ja fa engúnia.

Brian ha dit...

Hi ha coses que no canvien mai, una de elles és la quantitat de diners (els nostres) que malgasten els nostres, ehm, representants.

Clidice ha dit...

justament no cal que ens diguin a nosaltres si hem d'apagar els llums o tancar l'aixeta, que ja procurem fer-ho gràcies a saber exactament quants calers paguem. són una colla de poques vergonyes i sembla que no se n'adonin que nosaltres ja ho sabem això també. tan autistes són?

Eumolp ha dit...

El que m'encanta del món en què morim és la facilitat que tenen els barruts per ocupar llocs físics sense haver d'acreditar cap dimensió intel·lectual. Ah, i la sostenible lleugeresa de la banderola de torn, sense el consell de la qual jo, que sóc curtet, no sabia endreçar ni els meus dies ni les meves nits.