CARVANTES

Aquest és don Venancio Carvantes. Viu a Oviedo, a la Calleja de los Huevos número cinc.
És corrector de castellà de les publicacions d'Editorial Òmicron, de Badalona.
Com que el vaig conèixer jo per mitjà de la meva família asturiana, m'envia les correccions a mi, i jo a l'editorial. Faig d'intermediària.
És un home molt especial, curiós, fet a l'antiga. Té una casona amb terres a Pola de Somiedo. La casona asturiana és un edifici singular, de pedra, amb denominació protegida.
Vaig prometre que en parlaria, perquè fins fa dos anys no es va fer confiança.
Ara sabemque la seva mare va ser model i que vestia pells de sardina, com en la fotografia que vaig passar anteriorment.És un corrector molt primmirat, el que en diríem un asturià empedreït, que ens renya i no ens en deixa passar ni una.
En continuaré parlant.